Pages

Apabila Cinta Itu Membosankan.....




Ada masanya, musim percintaan menjadi begitu membosankan. Lebih-lebih lagi apabila hubungan selalu tidak setia dan sekata. Jika ini berlaku dalam hubungan cinta anda, apa perlu anda lakukan. Maka siapkan diri menghadapinya.

Apabila mencapai titik bosan ini, maka segala yang terjadi akan nampak pudar dan menjemukan. Hubungan berasa dingin dan hambar.Di antara tips yang boleh dicuba dan dipraktikkan . Kembali ke masa lalu dan kenangkan saat-saat indah masa mula-mula jatuh cinta, boleh menghangatkan kembali perasaan cinta terhadap pasangan dengan cara

1.Telusuri kembali kisah cinta anda dengan membuka album lama, atau membaca surat-surat cinta di saat anda masih dilamun cinta. Ungkapkan saat-saat indah itu dalam kata-kata.

2.Tanyakan kepada pasangan anda, apa yang dulu membuatnya tertarik pada anda.Hal itu akan boleh mengingatkan pasangan anda dan kembali menggetarkan hati anda.

3.Jika anda masih mengingati saat pertama kali pasangan anda mengungkapkan kata-kata cinta, tiada salahnya diraikan dengan keluar makan malam bersama dalam suasana yang romantis.

4.Jangan berhubung buat seketika.Bukan untuk melarikan diri, tetapi untuk merasai indahnya rindu tanpa pasangan di sisi anda.

Diharapkan dengan tip-tip di atas dapat membantu menyemarakkan semula cinta anda yang hampir pudar.....

No comments:

Post a Comment